HvA-talentmatch
HvA-talentmatch is een online platform om vraag en aanbod van tijdelijke opdrachten en beschikbaar talent binnen de HvA aan elkaar te matchen, zodat op een laagdrempelige manier intern talent optimaal benut wordt. (zie digitale uitleg NL of digitale uitleg EN).
Op de HvA-talentmatch worden tijdelijke opdrachten geplaatst en expertise of talenten aangeboden door en voor medewerkers en leidinggevenden binnen de HvA.
Heb je opdrachten of klussen waarbij je de talenten en expertise van je HvA-collega’s wil inzetten binnen de HvA? Plaats dan je opdracht op dit platform.
Heb je interesse in een opdracht binnen of buiten je faculteit of staven en diensten, bijvoorbeeld om je ervaring te verbreden of je talenten tijdelijk ergens anders in te zetten? Bekijk dan het aanbod van opdrachten binnen de HvA of bied je talenten aan op dit platform.
Belangrijk om te weten:
- Het gaat om tijdelijke opdrachten. De omvang en duur van de opdracht varieert.
- Bespreek het eerst met je leidinggevende en onderzoek samen de mogelijkheden, voordat je reageert of een opdracht plaatst.
- Iedere interne HvA-medewerker en UvA-medewerker van de gezamenlijke diensten met een vast of tijdelijk contract kan gebruik maken van HvA-talentmatch.
- De opdrachtgever en opdrachtnemer zijn zelf verantwoordelijk voor verder afspraken over de invulling van de opdracht, zoals het resultaat, looptijd,
het aantal uur per week en de financiële afwikkeling. Principe is dat de huidige werkplek/leidinggevende blijft betalen, tenzij anders overeengekomen en
andere afspraken worden gemaakt. Dit hangt mede af van de omvang en doorlooptijd van de opdracht. Je kunt ook denken aan het inzetten van DI-uren.
Het maken van de afspraken gaat in goed overleg met de relevante betrokkenen.
Kijk voor vragen bij 'De veelgestelde vragen' en/of de digitale instructie.